Weekend - Reisverslag uit Galashiels, Verenigd Koninkrijk van Jesse Voogd van der Straaten - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Galashiels, Verenigd Koninkrijk van Jesse Voogd van der Straaten - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jesse

30 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Galashiels

Goedenmiddag!

Het is weekend! Gister was het wederom een rustig dagje in de garage...
Gister maar wat makkelijks gehaald bij Tesco's een magnetron maaltijd voor Leendert een een pizza voor Jesse.

Vandaag heb ik zelf een dagje meegelopen met de sales afdeling. Het hoogte punt van de dag was zelf een proefrit maken in de nieuwe Outlander PHEV.
Het stuur was uiteraard aan de rechter kant. In het begin even wennen maar het wordt al snel normaal.

Vanavond gaan we nog even langs Brandon en daarna waarschijnlijk nog even de pub in..

Cheers!

• 31 Mei 2014 - 13:38

Martijn Broers:

Hoi Jesse en Leendert,

Jullie verslagjes (ik lees ze met veel plezier) laten zien dat jullie het erg naar je zin hebben. Ik hoop natuurlijk dat dit ook zo is. Volgende week krijgen jullie bezoek van een paar collega's. Ook dat zal wel gezellig zijn. Geniet volop en goed dat jullie meedoen met dit internationale project! Dit laat maar weer eens zien dat leren ook heel leuk jan zijn.

Groet,

Martijn Broers