Jim Clark Rally, Edinburgh - Reisverslag uit Galashiels, Verenigd Koninkrijk van Jesse Voogd van der Straaten - WaarBenJij.nu Jim Clark Rally, Edinburgh - Reisverslag uit Galashiels, Verenigd Koninkrijk van Jesse Voogd van der Straaten - WaarBenJij.nu

Jim Clark Rally, Edinburgh

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jesse

02 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Galashiels

Hallo iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden dat we er iets hebben opgezet...
We hebben een erg goed weekend achter de rug.
Vrijdag avond zijn we naar een AC/DC coverband geweest in de lokale pub.

Zaterdag ochtend zijn we om een uur of 10 naar de Rally gegaan samen met Brandon en Connor. Het was zeer goed weer zaterdag zelfs de schotten waren een beetje uit hun doen van het goede weer :)... De Rally was opgezet in verschillende stages. Dus voor ons zelf was het ook nog een soort rally om overal op tijd te zijn voordat de wegen werden afgesloten.
Helaas werd rond een uur of 4 alles afgelast wegens een groot ongeluk waarbij er 3 mensen zijn omgekomen...

Zondag zijn we op tour gegaan in Edinburgh we vertrokken om een uur of 12 uit Galashiels. We hebben de auto ergens gratis geparkeerd om vervolgens met de bus naar de stad te gaan. In de stad hebben we wat gegeten en wat winkels gekeken ook het kasteel van de buiten kant gezien. Vervolgens naar boven gelopen om er achter te komen dat we te laat waren om naar binnen te kunnen... Ach ja, een mooi excuus om als nog een keer te gaan.

Leendert had vandaag zijn eerste dag bij de Mitsubishi.
Het was daar wederom wel rustig maar heeft het hier ook weer naar zijn zin gehad. Ik ben nog even langs geweest bij de college. Waar ik vervolgens gelijk aan het werk werd gezet om een distributieriem van een volkswagen golf te vervangen. Morgen heb ik mijn eerste dag bij de Nissan/Fiat.

Cheers!

• 02 Juni 2014 - 22:53

Stienie:

Het was hier op het nieuws over het ongeluk bij de rally. Mooie foto's weer en zo te lezen vervelen jullie je niet. Een fijne 2e week daar!

• 03 Juni 2014 - 09:09

Hannah:

Echt heel leuk om zo af en toe wat te lezen! Veel plezier nog deze week :)